Książka

Employer Branding bez tajemnic

Anna Macnar

Praktyczny przewodnik od A do Z dla tych, którzy chcą długoterminowo i skutecznie zarządzać wizerunkiem marki pracodawcy

Ta książka to cenny poradnik zarówno dla tych, którzy rozpoczęli przygodę z employer brandingiem, jak i tych, którzy szukają inspiracji lub chcą uporządkować zdobytą wiedzę oraz zarządzać marką pracodawcy w sposób skuteczny i przynoszący sukcesy. Każda organizacja może stać się atrakcyjnym pracodawcą, czego wszystkim firmom trzeba życzyć!

Przepis na zarządzanie markami pracodawców rozłożony na czynniki pierwsze

  • Jak zarządzać marką pracodawcy, tak aby stała się tą pożądaną zarówno dla kandydatów,
  • jak i zatrudnionych już pracowników? Od czego zacząć i na co zwrócić uwagę?
  • Jak robić to długoterminowo?

  • Książka Employer branding bez tajemnic powstała po to, byś poznał odpowiedzi na te pytania. Jest wynikiem wielu lat gromadzenia doświadczeń, badań i współpracy autorki z najlepszymi pracodawcami z Polski i ze świata.

    Wiele organizacji chcących zadbać o markę swojej firmy jako pracodawcy szuka nie tyle teoretycznego, ile praktycznego przewodnika – poradnika. Takiego, który pozwoli im zrozumieć bieżące trendy, przeprowadzić analizę swojej organizacji oraz zdobyć wiedzę na temat oczekiwań kandydatów, a dzięki temu ostatecznie opracować strategię employerbrandingową oraz zarządzać wizerunkiem marki w sposób długoterminowy i skuteczny. A jak się przekonasz po lekturze książki, posiadanie takiej strategii opłaca się i wizerunkowo, i finansowo.

    Ta książka odpowiada między innymi na te pytania:

  • Jakie są korzyści z posiadania mocnej marki pracodawcy.
  • Jak opracować skuteczną strategię employer brandingu od A do Z.
  • Jak zdefiniować Employer Value Proposition.
  • Jak zadbać o candidate experience i employee experience.
  • Jak stworzyć strategię efektywnej komunikacji marki pracodawcy.
  • Jak mierzyć zwrot z inwestycji w employer branding.
  • Dzięki książce poznasz składniki sukcesu najlepszych pracodawców w Polsce i na świecie!


    Wybierz najlepszy dla siebie zestaw pełen wiedzy!

    Cena  książki drukowanej 89 zł 

    W pakiecie z e-bookiem i planerem taniej! 

    Sprawdź ceny i wybierz najlepszy pakiet dla siebie.

    Anna Macnar

    Jestem strategiem marki pracodawcy i CEO w HRM Institute. Od ponad 20 lat doradzam firmom jak strategicznie dbać o markę pracodawcy. Od wielu lat dzielę się wiedzą, organizuję konferencje, szkolenia i warsztaty z employer brandingu i synergii marek. Jestem również twórcą autorskich badań prowadzonych od lat na polskim rynku.

    Zajmuję się EB i marketingiem rekrutacyjnym od początku istnienia tego tematu w Polsce. Jestem także konsultantem, szkoleniowcem, trenerem i wykładowcą, a także autorem publikacji na temat budowania wizerunku pracodawcy, marketingu HR pracodawcy, storytellingu w employer brandingu, pokolenia Y/Millenium, doceniania w pracy, zaangażowanego i zrównoważonego biznesu i synergii marek. Od lat organizuję konferencje, szkolenia i warsztaty z obszaru zewnętrznego i wewnętrznego wizerunku pracodawcy oraz synergii marek. Jestem również twórcą autorskich badań prowadzonych od lat na polskim rynku. Współpracuję z wieloma firmami w zakresie tworzenia i wdrażania strategii employerbrandingowych. Jestem wielką zwolenniczką patrzenia na markę pracodawcy strategicznie. Lubię przeliczać EB na wymierne korzyści i zyski finansowe firm.

    Zobacz recenzje pierwszych czytelników

    Wyobraź sobie wykres. Na osi poziomej skala od „nic nie wie” do „wie bardzo dużo”. Na osi pionowej skala od „nie potrafi podawać” do „świetnie podaje”. W prawym górnym rogu tego wykresu duża kropka. To tam jest Anna Macnar – autorka, która bardzo dużo wie i tę wiedzę potrafi podać. Wie, bo od lat rozgryza employer branding. I to bardzo dobra wiadomość dla Ciebie, jeśli sięgasz po tę książkę. Bo jest to wiedza nie tylko ważna, aktualna i wartościowa. To także wiedza otrzaskana w bojach – wdrożeniach i projektach employerbrandingowych. Jednak nawet najsolidniejszy ładunek wiedzy jest bezwartościowy, jeśli autor zrzuca go na nas chaotycznie, nie myśląc o tym, jak nam wiedzę zapakować i podać. I tu na szczęście mam drugą dobrą wiadomość – Anna serwuje wiedzę jak Master Chef. Na poziomie meta – zabiera nas w podróż po employer brandingu. Chronologiczną i dobrze przemyślaną. Na poziomie szczegółów – dba o przejrzystość i świeże składniki. Przed Tobą dobrze przygotowana przygoda, ze świetnym prowiantem i doskonałą przewodniczką u steru. Będzie ciekawie. Gwarantuję!

    Piotr Bucki

    bucki.pro

    To książka, którą powinny przeczytać osoby chcące zadbać o markę pracodawcy w sposób strategiczny. To książka, którą powinny przeczytać osoby zainteresowane poznaniem konkretnych narzędzi, procesów tworzenia strategii employerbrandingowej, sposobów komunikacji i mierników sukcesu. To książka, którą powinny przeczytać osoby zainteresowane tematem czwartej rewolucji przemysłowej i zmian w biznesie z nią związanych. To książka, którą powinny przeczytać osoby zainteresowane tematem szeroko pojętego szczęścia w pracy (tego własnego jak i ludzi wokół nas). Jeśli żadne z powyższych Cię nie zainteresuje, możesz przeczytać coś innego. Koniec z inspirowaniem się, dzięki tej książce nadszedł czas na działanie.

    Alicja Zarzycka

    Country Manager Employer Branding | Volvo Polska

    Książka Employer branding bez tajemnic to zaproszenie do podróży, która jest dokładnie zaplanowana i prowadzi krok po kroku od startu do zamierzonego celu – świadomego budowania Marki Pracodawcy. To nie podróż samotna, lecz świadoma współpraca wielu działów, a jej efektem jest spójność między ofertą pracowniczą, produktami firmy i budowaniem wspólnego wizerunku i sukcesu organizacji.

    Andrzej Borczyk

    HR Director | Grupa Żywiec S.A.

    Ta książka zabiera nas na głębokie, często nieznane wody employer brandingu, który w dzisiejszych czasach nabiera szczególnego znaczenia. Przedstawia kompleksowe podejście do budowania wizerunku pracodawcy, jego powiązanie z rentownością biznesu i strategiczną rolą HR. Dla każdego, kto chce poznać EB od przemyślanej, długofalowej strategii do dobrze zaplanowanej egzekucji.

    Ola Sosińska

    BU Employer Branding Manager Poland & Baltics | Coca Cola HBC Pola

    Jak tylko dowiedziałam się, że Ania napisała książkę o employer brandingu, wiedziałam, że to będzie potężna porcja wiedzy, a znając autorkę i jej zamiłowanie do przygód – byłam przekonana, że będzie podana w atrakcyjnej i lekkiej formie. I nie myliłam się! Jestem pod ogromnym wrażeniem tego, jak można złożoną tematykę employer brandingu przedstawić w tak przystępny sposób.mEmployer branding bez tajemnic jest na wskroś konkretny, wypełniony przykładami. W mojej opinii ta książka jest w sam raz dla osób, które rozpoczynają swoją przygodę na fascynujących szlakach EB – Ania prowadzi czytelnika krok po kroku: od punktu, w którym zastanawiamy się, czym jest marka pracodawcy, poprzez rolę zespołu, budowanie strategii, wybieranie narzędzi, aż po weryfikację mierników sukcesu. Podobnie skorzystają z niej EB-owe wygi 😉 – w książce znajdziemy uporządkowaną wiedzę i mnóstwo wskazówek, jak pracować z marką pracodawcy wewnątrz organizacji, również na poziomie strategii organizacji, współpracy z decydentami. Książkę przeczytałam z czystą przyjemnością i będę do niej wracać właśnie ze względu na doskonałe osadzenie obszaru employer brandingu i jego roli w całej organizacji. To must have na półeczce każdego EB-owca i osób zarządzających organizacjami! Zdecydowanie warto wybrać się z Anią w tę podróż! Nie pożałujecie!

    Agata Białkowska-Samul

    Talent Sourcing & EVP Leader | IKEA Retail